Tuesday, January 23, 2007

پرسشنامه

سلام دوستان

گروهی از محققان "دانشگاه نوادا" در حال بررسی تاثیر "وبلاگها" بر روی "روابط اجتمایی" و "اعتماد متقابل بین کاربران" می باشند. بدین منظور پرسشنامه اینترنتی تهیه شده است و از شما دعوت می شود به این پرسشنامه پاسخ دهید. برای پاسخ به این پرسشنامه باید حداقل 18 سال سن داشته و به زبان انگلیسی مسلط باشید. شما با پاسخ دادن به این پرسشنامه به تحقیقات در زمینه "سیستمهای اطلاعات مدیریت" و "جامعه شناسی" کمک بسزایی می نمایید. پاسخگویی به این پرسشنامه 5 تا 12 دقیقه از وقت ارزشمندتان را خواهد گرفت.

پیشاپیش از همکاری شما صمیمانه ممنونیم. لینک به پرسشنامه
http://www.questionpro.com/akira/TakeSurvey?id=616499
اگه بخوام به نوشته های دوست خوبم رضا که داره این تحقیق رو انجام میده اضافه کنم باید بگم که رضا خیلی پرسشنامه این تحقیق رو قشنگ طراحی کرده و تئوری سرمایه اجتماعی رو به زیبایی استفاده کرده! خلاصه خودتون و همتتون! اگر با مشخصات شرکت کنندگان این تحقیق جور در میاین ممنون میشم که وقت بذارین و پرسشنامه رو پر کنید! راستی من خدا بخواد دیگه قرار نیست مسافرت برم و قراره سر خونه و زندگی باشم! امروز تقریبا بعد از 5 هفته که آن و آف مسافرت بودم به سر کار و زندگی برگشتم:) امیدوارم ترم جدید که برای من از فردا شروع میشه ترم آرومی باشه...خیلی آرامش دلم میخواد
فعلا یا حق

6 Comments:

At 4:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Dastet Dard nakone nasim jan :x kheyli lotf kardi

 
At 6:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Nasim from Radio College Park!

Thank you for your attention to my post. It was wonderful for me to hear such things from you... I thought, to be get married, you would stay there.
Anyway... it's great to find your blog... please look my page over sometimes...

Good Luck

 
At 9:11 AM, Anonymous Anonymous said...

اول مرسي كه add كردين
در ثاني منم توي نظر سنجي نظر ميدهم

 
At 10:46 AM, Blogger قوی سیاه said...

به نیما: من و همسرم خیلی در مورد موندن یا نموندن فکر می کنیم و همین نشون میده که فقط ازدواج برای موندگار شدن کافی نیست...هرچند خیلی شرایط دیگه رو هم جلو نظر میاره برای تصمیم گیری ولی به تنهایی نگهت نمیداره

 
At 10:52 AM, Blogger قوی سیاه said...

به مقداد: ببین من از این همه صمیمیت که تو وب نوشته ها ایجاد شده متحیرم! ممنون که در نظرسنجی شرکت می کنی. موفق باشی

 
At 3:27 PM, Blogger Unknown said...

سلام.یک پرسش نامه واسه اندازه گیری سرمایه اجتماعی می خواهم.می تونید کمکم کنید؟؟؟؟

 

Post a Comment

<< Home