Wednesday, May 31, 2006

شکر نداشته ها

من فکر می کنم تا وقتی روزهای داغ تابستون رو بدون کولر نگذرونده باشی لذت داشتن کولر رو حس نمی کنی...تا وقتی عدم اطمینان از شرایط اقتصادی رو لمس نکرده باشی نعمت داشتن پایداری و ثبات رو در شرایط اقتصادیت نمی فهمی...و همینطور تا وقتی لذت تعادل و آرامش رو در زندگی نچشیده باشی هیچوقت دلت نمی تونه برای رسیدن به تعادل و آرامش پر بکشه...همیشه دلم برای اونهایی که این نداشتنها رو تجربه نکردن میسوزه! چون هرچقدر هم که داشته باشن لذتش رو و قدرش رو نمی فهمن! برای همین همیشه برای داشته ها و «نداشته هام» خدا رو شکر می کنم

2 Comments:

At 6:47 PM, Blogger گیتی خزاعی said...

یاد یه خاطره افتادم... هرسال تابستون که کولر رو راه می اندازم بدون استثنا یاد به خاطره از اولین سالی که با هم دوست واقعی شدیم می افتم... یه بار در مورد همین مساله ی شکر کردن گپ می زدیم ... و تو گفتی که گاهی چقدر احساس خوشبختی می کنیم که می تونیم زیر کولر لم بدیم و با غرور گوشی تلفن رو که کنار تخت قرار داره برداریم ... اون روز دلت البته از نا شکری یه "عزیز"ی خیلی گرفته بود... و تعجب می کردی که چرا بچه های این زمان اینقدر از زندگی، آدم ها و از همه مهم تر از پدر مادر ها طلبکارند
...

 
At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said...

من هم همیشه به خاطر نداشته هام خدا رو شکر می کنم.

 

Post a Comment

<< Home