Sunday, August 06, 2006

باید یاد بگیرم

باید خیلی بخونم
کلی باید یاد بگیرم...باید یاد بگیرم که درست حرف بزنم..باید یاد بگیرم که احساساتم رو کنترل کنم...باید یاد بگیرم منطقی باشم...خیلی وقته که می دونم باید این کارها رو بکنم...باید یاد بگیرم که خودم رو درست بیان کنم...اینم احتیاج به تمرکز داره و به عمق رفتن...کمی سبک شدم...و حالا می تونم منطقی تر رفتار کنم...چقدر بده وقتی هیجانی و احساسی با واقعیت ها برخورد می کنم...خیلی اذیت می شم...انگار هیچی سرجاش نیست و هیچی تحت کنترلم نیست...حتی خودم...نوع کار تابستونم هم رو حس آشفتگی و عصبی بودنم خیلی تاثیر داشت که خب خدا رو شکر تموم شد دیگه...دوباره می تونم برگردم به محیط آرامش بخش دانشگاه...از فردا می خوام برم کتابخونه...میخوام تا قبل از شروع کلاسها یه حالی به خودم بدم
باید خیلی بیشتر بخونم و کمتر حرف بزنم

10 Comments:

At 1:13 AM, Blogger naziali said...

اون يه مورد آخر عجب کار سختيه نه؟:))))) اما خب گاهي خيلي خيلي واجبه....خداقوت.نازي

 
At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said...

عمیقا می فهممت....آدم باید روی خودش مدیر خوبی باشه وگرنه قافله رو باخته. هیچ کس بهتر از خودمون هم نمی تونه

 
At 4:37 AM, Anonymous Anonymous said...

عجب خوب گفتی نسیم. محیط آرامش بخش دانشگاه. هیچ دیدی که دانشگاه، سوای بقیه جاهاس؟ می تونی برای خودت تبدیلش کنی به یه آسایشگاه، یا به یه دیوونه خونه. نه؟ دست خود آدمه که وقتی از در دانشگاه میره تو، چه حسی داشته باشه... آرامش و لذت یا تشویش و انزجار... من دلم برا دانشگاه تنگ شده، تو میدونی

 
At 6:39 PM, Anonymous Anonymous said...

... هوالاول و الاخر و الظاهر و الباطن و السرالازلی...؛ میلادش مبارک... به همه دوستان تبریک میگم این وصول قدوم نورسیده رو. راستی.. میگم تا حالا شده یاد مادرش فاطمه بنت اسد (س) کرده باشیم... یاحق
امیدوارم روزها وهفته ها و ماهها و سالها طوری بر ما بگذره که بعد از گذشتنش احساس ندامت نداشته باشیم....؛ خیلی وقت کم داریم؛ خیلی...؛

 
At 4:45 PM, Blogger نادر said...

kheyli sakhte. har cheghade ke tamrin koni akharesh moteasefane kharab mishe.
ye asli hast ke mige adami avaz nemishe

 
At 7:20 PM, Blogger گیتی خزاعی said...

با عرض سلام و خسته نباشین خدمت بینندگان محترم، ضمن این که پیشاپیش :)) تغییر قالب وبلاگ رو بهت تبریک میگم،کاملا اولتیماتوم می دم که عین یه بچه ی خوب فوری سر سه سوت لینک منو میذاری سر جاش تا کفش و کلاه نکردم نیومدم اون سر دنیا خودت رو تبدیل به لینک دونی نکردم
:))

 
At 7:25 PM, Blogger گیتی خزاعی said...

و به همین دلیل و به منظور انجام واکنش انقلابی شدید تا اطلاع ثانوی از گذاشتن کامنت معذورم :)

 
At 8:44 PM, Anonymous Anonymous said...

به گیتی خانوم...؛
تهدید جانانه ای بود. آفرین به این اعتماد به نفس... شادباشی

 
At 1:40 AM, Blogger naziali said...

امممممممممممممم.. من هم همينطور خانوم خانوما...هي صبر کردم ببينم خودت برمي گردوني ما رو يا نه! حالا که اينطوره مجبورم ديگه پاشم بيام...آ”هاي آقا...هواپيما رو نگه دار...نازي

 
At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said...

چه خوشحال شدن اين كامنت ها، بعد از اون همه استرس و بحث در كامنتدوني و پست هاي تو، اين فرم جديد خيلي خوب كمي هم خودخواهانه بگم كه من عاشق رنگ سبزم و اينجا خيلي با حال شده
موفق باشي خانومي

 

Post a Comment

<< Home