Tuesday, August 15, 2006

بدرقه

قدیما بدرقه که می رفتن تا دروازه ده همراهی می کردن تا مسافر بره. حالا ماهم اومدیم مسافرمون رو راهی کنیم یهو جوگیر شدیم و بنا رو گذاشتیم تا شهر مقصد!!!خلاصه به فاصله یه روز بازم مسافر شدم:) میرم بدرقه تا کنتاکی!!! و تا شنبه ان شاءالله برمی گردم. جاده، طبیعت و مسافر بودن همیشه عالیه و حال دل رو خوش نگه میداره
با عرض پوزش از همه وبلاگهای نخونده و همه حرفهای نزده...زود زود بر میگردم
پی.اس. به گیتان جونم: بابا اینگده مته به خشاش نذار تو هم دیگه...کلمه اشتباه استفاده شده بود!!! تو که میدونی لینکهای شما برای من حداقل حداقلش "دلخوشی" خونمه ...اگه کلمه تزئینات استفاده کردم فقط به لحاظ فرمی بهش نگاه کردم نه محتوایی!!! حالا تو هم اینقدر گیر نده دیگه:)))) بدشم خیالت راحت ! اگه بخوام هم نمی تونم منطق خالص بنویسم چون از این جنس نیستم!ا

12 Comments:

At 9:38 AM, Blogger naziali said...

آب را روشنايي است پشت پايش بريز تا راهش روشن باشد براي برگشتن...ٌران بالاي سرش بگير تا صاحب کتاب براي هميشه حفظش کنه از هر گزندي....صدقه بچرخون دور سرش تا دور کنه هرچي دردو بلا از وجودش و يادت باشه در تمام اين لحظات براش آيه الکرسي بخوني....گريه نکن که شگون نداره...جاش خالي نباشه گلم...ياحق

 
At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

نگران نباش ما کاری می کنیم که علی یادت بره :)))

 
At 1:55 PM, Blogger گیتی خزاعی said...

من فقط خواستم یه کم سر به سرت بذارم خانوم گل
تزئینات که هیچی اصلا من و نازی رو کاغذ دیواری کن... اگه ما حرفی زدیم:)...
می بوسمت
زود زود هم برگرد که کارت داریم:)

 
At 3:21 PM, Anonymous Anonymous said...

نمي دونم سخته شنيده بودم پيامبر تا دم در مي رفت بدرقه سنت خوبيه اما خوب رفتن تا شهر ديگه بدرقه به گمانم از علاقه شماست يا شايد هم خجالت كشيديد و همراهي كرديد ...
با اين حال منتظرم زود برگرديد
از مطالب با ارزشتون استفاده كنم
دوستتون دارم
با احترام
مقداد توانانيا

 
At 12:40 AM, Anonymous Anonymous said...

آخه! پس رفت. این اومدن و رفتنا همه موقته! یه روز هم داشتیم تو رو بدرقه میکردیم.

 
At 5:27 AM, Anonymous Anonymous said...

من كه نه ميدونم كه كي اومد و كي رفت؟ فقط ميدونم مريم اينا اومده بودن
به سلامت، پس رفتي مسافرت كه نبودي

 
At 5:38 AM, Anonymous Anonymous said...

خونه رو عوض كردين؟يا منظورت وب سايت؟علي كجا رفت؟ سفر يا...؟جاش خالي نباشه كه قطعا هست، سفر به سلامت، مواظب خودتون باشين
الان همه به من از همه جا بي خبر
مي خندن! من از مامان اينا و ژامك تو اين مدت بيشتر خبر دارم تا تو
مي بوسمت نسيم گل

 
At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوشحالم با شما و سايتتان آشنا شدم.
خاطرات و مطالب جالبي نوشته ايد. برام جالب بود كه خاطرات يك ايراني از زندگي در غرب را مي خونم، كه خوب هم نوشته.
به وبلاگ من هم سر بزنيد. خوشحال مي شوم.

 
At 8:48 PM, Anonymous Anonymous said...

ishalla ke in chand mahe doori ro ham poshte sar mizarin o zendegi ziba tar o asoon tar mishe, kheyli doost dashtam inja bebinametoon, vali mese inke saretoon k heyli sholooghe :( vali man montazer mimoonam :x

 
At 6:47 AM, Anonymous Anonymous said...

کجایی که بادت به خیر............

 
At 6:44 PM, Anonymous Anonymous said...

خب اينم يه جورشه. اوضاع هميشه بر وفق مراد باشه

 
At 3:21 PM, Anonymous Anonymous said...

safar khobe,
mondan bade,
hich chiz mondani nist.

 

Post a Comment

<< Home