Wednesday, August 23, 2006

بادمجون سفید و کدوی زرد

تصمیم گرفتم که همه چیز رو عوض کنم...یهو یه تنوع بدم به همه چیز شاید اینجوری یه موج هیجان این سکوت رو بشکونه...بجای بادمجون سیاه یه بادمجونه سفید برداشتم! بجای کدوی سبز دو تا دونه کدوی زرد قناری انتخاب کردم...ا
با حوصله و سر صبر بین قفسه های فروشگاه قدم زدم و هر چیز عجیب و غریب و ناشناخته دیگه ای رو که تا حالا تو این مملکت امتحان نکرده بودم تو چرخم گذاشتم...بعد از حدود یه ساعت با 7 یا 8 تا کیسه پر از چیزهای رنگ و برنگ از در فروشگاه اومدم بیرون...با بادمجون سفید کشک بادمجون درست کردم! با کدوهای زرد و تازه هم یه خوراک من درآوردی! همه چیز تازه بود...تازه تازه...مدتها بود که کشک بادمجون نخورده بودم...کنارشم یه سالاد سه رنگ تازه! اما...نمی دونم چرا آخرشم ته همه اون چیزهای تازه یه مزه مونده و کهنه دلتنگی میداد...

14 Comments:

At 8:29 AM, Blogger گیتی خزاعی said...

جاش خالی نباشه عزیز دلم....

 
At 8:31 AM, Blogger گیتی خزاعی said...

ضمنا این بادمجونای سفید خیلی باحالند:) من هم یه بار که یه کم تو حس و حال تو بودم باهاشون دلمه بادمجون درست کردم.... آی شیک شده بود:) که بیا و ببین .. :)

 
At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said...

اما قوی سیاه به نظرم هر چه هست باید تازگی داشته باشد

 
At 7:40 PM, Anonymous Anonymous said...

آخي به گمتنم از دلتنگي بوده است عزيزم.
صبر داشته باش و توكل

 
At 8:40 AM, Anonymous Anonymous said...

یه شماره میگرفتی، صداشو میشنیدی و در همون حال غذاتو میخوردی. فکر کنم بهتر میشد!

 
At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said...

لطفا وبلاگ من رو ببين عزيزم
مرسي

 
At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Hooorrraaaa ghoohaye siah bargashtan......................................................................................................................................................................................................

 
At 4:45 AM, Anonymous Anonymous said...

كم كاري، نه به اون روزهايي كه روزي يا حداقل هفته اي يه مطلب داشتي ولي الان انگار نه انگار كه وبلاگي داري ، خواننده اي داري ، كساني هستند كه منتظر نوشته هات هستن.كجايي؟

 
At 12:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Bahareh:Akhe ghorboonet beram baske do dasti chasbidi be oon pesare,ye zare baba mese man bash...baaz hadeaghal delet khoshe ke mardet mire Kentaki,man chi begam ke mardam faghat balade bere CHADORMALOO (200 km yazd)!!!!!

 
At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said...

چرا یه هو نیستی؟

 
At 12:26 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
تنوع در زندگي خوبه اما نمي تونه جاي گذشته و خاطرات اونو بگيره
صبر بهترين درمانه
پايدار باشي

 
At 12:05 AM, Blogger نادر said...

سلام . از مسافرت اومدم.چقدر راحت و با حوصله جذابیت و شادابی می دی و همه چیز رو با هم عوض می کنی

 
At 7:06 AM, Anonymous Anonymous said...

KOJAYEEEEEEEEEEEEEE?

 
At 3:18 PM, Anonymous Anonymous said...

manam ba felfel haye rango varang dolme dorst kardam, vali dolmehaye man koja , dolmehaye dast pokhte maman koja??? :((

 

Post a Comment

<< Home